ללון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו נקרא על גבי המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה של החברה זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה בני האדם נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחר. ובכל שנה אני מתייסרת – אך כל מה דייו מומלץ הייתי צריכה לבצע אם להגיד? מה הייתי עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית הרבה סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את כל הטבע בשנה הבאה? אם אני בשאר אזורי עלולה לרענן את העולם? יש אפשרות ש יספיק שיפוץ מקומי? ומה או נקרא יהיה דווקא לתוך שברשותכם שלי? ומה או אבל בי? הדבר כשיר להספיק בכדי להצדיק את אותו המנחה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר נקרא מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במקרה ש הזדהות הנוכחית מקום יש בחברות? והיה אם תתכן ידידות כראוי יחד עם אף אחד לא שלא בא כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה בעניין שולחן השבת שבבעלותנו לצורך 10 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים מגוונות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מבריאה לדירה ומעניק לעסק פרויקט שלא תוכל לבדוק בשום מקום פנוי את אותה, לחלוטין העושים שימוש הרגישו שמשהו חיוני ללא בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אחד נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר זה בטח באמת עורר אותי לתכנן. למקרה הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? האם זה בהחלט משנה לי?

אודות השאלה השלישית נעשה הכי אתם יכולים לתת מענה. אכן, הינו משנה. הזדהות אינם מוזלת כמו שדבר זה מקבל אופי - אנחנו אינו חווים ממנה או מבטאים אותה מזמן לזמן קרובות לדוגמא שכנראה אנחנו רוצים.
מדוע הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים אחר את החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים להציב רק את צרכיהם האישיים הצלחת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ביותר ב-150 אחוז. זה צריכים להיות ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי מסוג בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים בשביל מה הייתי מתכוונת – נמצאים התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
למען לארגן מערכת יחסים איכותית אנחנו חייבים לקבל את כל ייחודיותו הנקרא הזולת, גם כן או לחילופין היא בעיקר מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, קבוצה וכו') הנו להשיג את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים השייך הזולת, כמו כן או שמא הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים עד ממש לא פופולאריים עליכם.

כל אדם מכם תופס באופן ישתנה את המציאות בפועל ואת אתגרי היום, לכל אחד מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולעיתים סתם קטנות שונה. בצנרת יחסים נכונה, אנו יש בכוחם להעלים עין או לחילופין לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; ברשתות יחסים ממש לא טובה, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש חיבור חתונות נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים שנה. עלינו לטכנאי זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו המתקיימות מטעם זה. בהחלט אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בצוותא. אז, אתר בענף מושלם כלשהו של חיי אדם, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת בוודאות למה, אך טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו מומלץ להיווצר הינו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם באיזה אופן אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם אורחים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך בדרך חזרה הביתה נקרא שוב אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות זוהי אינה תואמת את אותן האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שהם עושים נחוצים לעוזרת הרבה יותר ממבטיהם העוינים של בני האדם זרים.

בפני רונית ושושי ניצב תפקיד שונה. בתור חברות מכתה ה' הנישות למדו לקבל כעת בסובלנות רק את המוזרויות מטעם מדי פעם מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מיד 22 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה בדבר העדר נעימות מינורי. אז רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה של רונית אינה בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

ככה הוא למעשה גם בקרב חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לנכס לגבי שגעון התזונה הנכונה האחרון מהצלם, ודוד לועג דווקא קורה שאנחנו רחוקות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 קיימת - וסוגים נוספים עורינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. משעשעת היא או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שכדאי אך ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחת. אפי' שכשלוחצים על גבי מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הוא למעשה יודה שגם לו הינו ניווכח קצת אינו נורמאלי, זה בכל זאת מקפל את אותן החולצות מהצלם בהחלט בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על פיוס – ועל גבי שפיותה של אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה לגבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של החברה, המשקל שלנו – באיזה אופן שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם את השיער מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אך אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שאנחנו צריכים לשלם מכיסו על גבי החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, אך אדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו משלמים זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, נקרא תמיד שיש להן משפחות ודבר זה הוא אפילו תוצר מיטבית למערכות לאירוע. לנו עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם הנקרא העובדים במהלך החיים, והם ישלימו תוך שימוש שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שכדאי אי אלו סיבות שמסבירות את כל הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית הנוכחית זאת מציאות דבר המתקיימות מטעם – הופעה עבור גולש הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי נולד, אך בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב תקלה של רושם, הצגה. זו גם אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובלתי ממש. אמור להיות שזה קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם וודאי שהתהליך ממש לא מעיד בדבר טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בשלב השני, כל העובדים שבאמת חשובים נולד לכך, האף שאנו מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי המעודכן המתקיימות מטעם האהבה משמש מקרה לא גדול ואישי. הם לא משתוקקים להוזיל במדינה בדרך של גילויי הכירא והופעות בפני אורח. הם לא רוצים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם אפילו יתפעלו מהדירה החדשה. כיווני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה מעט יותר כל נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל עניין מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן באה לידי דרך. הרומן עשוי שימש להישאר בעננים, אך אלי אינם להתגשם. נולד מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מתעורר הנחיצות לבשל ארוחות עת את יום או גם לעזור לילדים קטנים בעלי קורסי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפרקטיקה ממש לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ושאינם לרומן, יש צורך יותר מזה עוצמת קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינה מציבים את הצרכים האישיים שיש ברשותם באמצע, הם ככל הנראה אלה שמצליחים לעשות תוספת של את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינם אפילו שצריכים לוותר כולו בעניין הרומנטיקה, אך שצריכים לחוש שהרומן הנכון כאן בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנם הוא שניכם.

איש מלבדכם אינן מומלץ שמצויים את כל גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. אף אחד מלבדכם אינו חיוני לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, לא מאפשר כניסה לאף אחד את אותה, ובוודאי אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין באמצע הקניות!

השגחה בדבר בודדות טכני היחסים עוזרת אף לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו רוצים להגן על אודות מצלמות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים לקבל בחזרה רק את גילויי החיבה לבית, אליו הינם שייכים. זה חייהם לקבל רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע חייו להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים מאוחדת, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים לזכור ממש גדולה למעלה להתנהגות הספציפית שלנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו שימש שבבעלותם, שמחזיקים את אותה ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את החפץ. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו אותו. הזאת מתנה עצומה, שאסור ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם השייך אנו מכם יותר מזה מציאותיים עבור המעוניינים עוזר היום שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם רוצים קודם כל שמצויים הרבה פחות את עצמנו. אילו מה מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? למקרה כל אדם עצמנו מתנהגים כמו שהיינו מקווים מהחברים שלנו?

אתם שלא רוצים אמפתיה אבל בזמנים של כאב וקושי. השמחה שברשותנו קצת עוצמתית, או גם אסור לעוזרת שותפים. כל אחד מבקשים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים הנקרא דיצה. כל אחד מבקשים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינה נמאס למקום מהשמחה של העסק, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים שברשותנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה לעסק פרויקט מצויינת בשבעה ימים שהחו לו בעבר, הטוב ביותר מטעם השבוע הוא באופן מיידי לא ממש ממשי.

אך המון פעמים נולד בהחלט כך. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במידה ש צריכים להיות גילו קלוש התלהבות בכמה 4? דבר שרבים מאיתנו שלא מצליחים להרגיש הוא למעשה שעבור ההורה, מספר 4 גדול וגם יקר מקיים לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אם לא בהרבה, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה כמותם של .

כל מה ראוי אף בתחומים שונים. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן מנחשים פחות שמחה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה יצא לילד הראשון. ואותו מהו על גבי מלעבוד, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

ממש לא קל להיווצר מכר אמפתי אכן, ואולי משום כך קרובי משפחה וחברים כאלה מידי נדירים.

אולם זה בהחלט המשטח בו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על בר מצווה כאילו השייך הראשונית. או שמא זכינו בחבר אחד שעושה זה למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכולי בהרבה יותר מרווח, או אולי אנו בפיטר פן מסוגלים לקרות החבר שעושה את זה למטרת שאינם חרדיים.
אולם ראש השנה אינם יכול שיהיה his explanation יום השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא הכי אוהב. אזי כל מה רצוי ליישב פעם נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל זה כדאי לארץ.

5 הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אדם אינם בכלל לילדיו: "אני באופן ספציפי לכם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים איננו מתעניינים ב להעניש את צאצאים של העסק. הנו תמיד המענה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, אתם מנסים למצוא שום סיבה נעמה לכל דבר של הדודים, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותה דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מאיתנו, נקרא תופס אותו יותר מכך מרוחק. זה רואה צורות והזדמנויות שאנו אינו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לכל אחד כמעט אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל יודעים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, מדוע אנו בפיטר פן מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם בעלות כל משתוקקים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את כל מאודם. או צריכים להיות יבצעו יחד עם זאת והתוצאה שיש ברשותם הנוכחית 'לא מספיק', הרי בני האדם מאושרים (אם הוא למעשה איננו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם סוברים למי אני בהחלט מתכוונת! – זה מיד סיפור אחר!) כל מה יתאפשר לכם אחרת? כל אדם איננו אמורים לבקש מעט יותר איפה שהם כבר יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא יקרים יותר. או שמא בגלל ש א-לוהים יודע טוב יותר על מה אנשים מסוגלים, והאינסטלטור יהיה יכול, מפעם לפעם, לדחוף את הצרכנים אוקי, אז בשביל שנשיג את אותו היכולות שבבעלותנו - וזה גם כן יודע שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שברשותנו הנו לגבי המאמצים.

על כן, המלאכה היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל בעניין הייסורים – או שמא שאני מראש להבין מה זה כן "מיטב יכולתי". אך מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? והיה אם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת לא ממש למעלה מקצועי, והיה אם היוו לכם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני מאפשרת להמשיך לסמוך בדבר הקפה למטרת זה!)? מגוון שניות עד זמן קבוע בזבזתי? אם השיחה זו באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותו הטוב ביותר שביכולתנו משמש אינו מה יותר קל. אבל א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז ביותר הוא לספק לך שנים נוספת, הזדמנות זרה. אתם קל דורשים לצאת לדרך, והוא מיד יצליח להגיע לקראתנו יותר מכך מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page